maandag 31 oktober 2011

Afscheid van het studielandschap

Op 7 oktober heb ik officieel afscheid genomen van mijn collega's van het studielandschap. In Zenderen hadden ze een bijeenkomst gepland in Old Coopers Hall. Ook mijn collega Anneke nam afscheid. Met 17 mensen bij elkaar in een iets te kleine ruimte, maar anders moesten we te ver van elkaar zitten. Eerst een drankje met een afscheidsspeech door Peter en brachten ze een ode in de vorm van een lied met gitaarbegeleiding. Naast de bloemetjes kreeg ik 2 mooie (echt mooooie) flessen whiskey en een kleintje Laphroaig, met bijbehorend glaasje met deksel. Verder van mijn maatje Agnes K. een les wijn met als etiket het kunstwerk dat we gemaakt hadden op een workshop schilderen onder haar leiding. Een heel fijne, positieve sfeer. Anneke en ik kregen allebei een mooie map met daarin van iedereen een A4-tje. Het kaft ervan zie je op het plaatje. Deze collage kregen we ook in landscape op A3 als placemat. Nadat Anneke en ik iedereen een presentje hadden gegeven begon de maaltijd. Al met al een heel mooi, ontspannend gebeuren waarin we veel waardering kregen van onze collega's.
P.S.: het officiƫle afscheid van school was op 1 juli. Toen zat ik al in Indonesiƫ. Eigen schuld, dikke bult. Mijn afscheid van de school als organisatie bestond dus uit het laatste gesprek met de personeelsfunctionaris en het zetten van een handtekening bij de personeelsadministratie. Geen mailtje, geen briefje, niet de vraag of ik nog een keer langs kwam om even de hand te schudden, nada, noppes, niente, ne rein, niets.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten